5 sfaturi de Marketing de Conținut pe Rețelele Sociale

5 sfaturi de Marketing de Conținut pe Rețelele Sociale

Dacă deții o afacere sau un proiect care depind de traficul web pentru a genera contacte si vânzări, o mare parte din eforturile tale de marketing ar trebui să se concentreze pe atragerea vizitatorilor spre paginile tale și pe transformarea lor din potențiali parteneri afiliati sau clienți, în parteneri si clienți efectivi.

O modalitate de a obține trafic web țintit prin intermediul rețelelor sociale este implementarea unei strategii de marketing de conținut. Marketingul de conținut este procesul de creare și distribuire a conținutului relevant și valoros pentru a atrage, obține și angaja audiența ta țintă. Să luăm în considerare 5 sfaturi de marketing de conținut pentru a ajuta afacerile tale să-și construiască credibilitatea, să-și mărească notorietatea mărcii, să stabilească relații și să ofere valoare audienței tale țintă.

Menține postările pe rețelele sociale „scurte și la obiect”

Rețelele sociale utilizează algoritmi pentru a citi și analiza fiecare postare de pe rețelele sociale. Algoritmii, care se schimbă constant, determină ce fel de conținut va fi afișat în fluxul utilizatorilor. Acești algoritmi analizează conținutul postării (cuvinte, fotografii, credibilitatea link-urilor), momentul postării și preferințele utilizatorilor. Cele mai multe rețele sociale au tendința de a favoriza conținutul scurt și semnificativ, precum și implicarea utilizatorilor. Utilizatorii sunt, de asemenea, mai susceptibili să vizualizeze și să interacționeze cu conținutul mai mic și ușor de digerat.

Distribuie propriul conținut unic pentru a-ți construi marca.

Multe afaceri mici nu sunt conștiente de avantajele semnificative pe care le oferă conținutul unic. Pe lângă dezvoltarea mărcii și interacțiunea cu partenerii si clienții, obiectivul marketingului prin intermediul rețelelor sociale este de a conduce trafic către paginile tale,  pentru a obține adrese de e-mail, vânzări sau pentru a încuraja vizitatorul să te contacteze. Dacă nu distribui conținut pe rețelele sociale care nu este îndreptat către paginile tale, pur și simplu nu va duce la trafic web. Folosește-ți conținutul ca pe un magnet. Când distribui conținut de pe alte pagini, vei oferi valoare prin împărtășirea de sfaturi utile legate de industrie sau prin observatii amuzante adresate urmăritorilor tăi.

Atunci când împărtășești conținut de pe propriul tău site web, încerci să atragi vizitatori pe site-ul tău unde vei putea încuraja tranzacția dorită. Este recomandat adesea să împărtășești o combinație de conținut extern și conținut original, unic. Aceasta va reduce cantitatea de conținut pe care va trebui să o creați și va permite totodată să împărtășiți conținut util, care vă va ajuta să vă îmbunătățiți brandul digital.

Postați conținut care îi va face pe urmăritorii dvs. să arate bine când îl împărtășesc

Angajamentul pare să fie o metrică pe care rețelele sociale o iau din ce în ce mai mult în considerare când vine vorba de a afișa mai mulți utilizatori în fluxul de știri. Social media este o unealtă excelentă de branding și prin împărtășirea conținutului pe care urmăritorii dvs. ar arăta bine să îl împărtășească, aceștia vor fi mai predispuși să îl împărtășească, ceea ce vă va ajuta să extindeți raza de acoperire a postării și a paginii companiei.

Includeți un link web, o fotografie, un videoclip sau orice altă formă de media pentru a crește raza de acoperire și angajamentul.

Când rețelele sociale utilizează algoritmi pentru a sorta conținutul, se pare că favorizează conținutul care include o formă de media. Video pare să fie afișat mai des decât fotografiile sau postările cu link-uri de multe ori. Raza de acoperire (sau impresiile) este cheia pentru a obține mai mult angajament, ceea ce va duce la o expunere mai mare pentru brandul dvs.

Formele populare de conținut includ: fotografii, prezentări, postări de blog, podcast-uri, videoclipuri, grafică, actualizări de știri, citate, seminarii online și livestream-uri.

Conținutul dvs. web poate lua multe forme diferite. Conținutul video live sau nativ pare să performeze la un nivel foarte ridicat (în special pe Facebook și Twitter) și m-aș aștepta să văd această tendință să continue. O strategie de conținut variată ar fi înțeleaptă pentru a atrage o audiență diversă. Odată ce sunteți capabil să determinați ce forme de conținut sunt cele mai eficiente, continuați să le dezvoltați.

Sper că aceste sfaturi v-au fost de ajutor pentru afacerea dvs.

Vă rog să mă contactați dacă aveți nevoie de ajutor în marketingul pe social media pentru afacerea dvs.

Apropo… Dacă vrei sprijinul nostru care să te ajute să implementezi aceste strategii pentru a-ți construi proiectul tău de Network Marketing Afiliat mai rapid și mai ușor decât ți-ai imaginat vreodată, hai să avem o discuție online. Doar dă-mi un semn pe adresa de mail arnetbww@gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.