Lipsa activității
Motivul numărul unu pentru care activitatea pe site-urile de socializare oferă rezultatele dezamăgitoare, se reduce la un lucru simplu: lipsa de activitate.
O mulțime de oameni poartă în ei concepția greșită că tot ce trebuie să facă este să se înscrie pe un site de social media și porțile de auto-promovare se vor deschide larg. Dar nimic nu poate fi mai departe de adevăr! Trebuie să fii activ pe site-ul respectiv.
În caz contrar, membrii site-ului vor avea puține sau deloc informații despre dvs., ceea ce va face expunerea și creșterea inexistente. Cel mai bun mod de a evita să cazi victimă la această problemă este pur și simplu să-ți faci timp să te conectezi în fiecare zi și să profiți de caracteristicile și facilitățile site-ului căutând persoane, subiecte sau articole pe care le găsești interesante.
În plus, este important să postezi periodic actualizări despre tine, cât de des poți. Această practică te ajută să te asiguri că menții un nivel de interes în rândul membrilor site-ului. Rămânând activ în acest fel, mărești interesul pentru tine și activitățile tale, îți faci un brand și crești nivelul de conștientizare despre produsul, serviciul sau conceptul pe care îl promovezi.
Nu uita că principalul efect pe care vrei să-l declanșezi pentru a avea succes, este efectul de rețea.
Fii activ, sau riști să fii invizibil!