Psihologie pozitiva

Sunt întotdeauna modalități de a vă antrena creierul pentru a putea deveni mai pozitiv. Cu doar zece minute pe zi, timp de 28 de zile la rând, vă puteți reconfigura creierul, permițând creierului să funcționeze  mai optimist şi cu mai mult succes.

  • Scrieți trei lucruri noi din viața voastră pentru care sunteți recunoscători, timp de 28 de zile la rând, trei lucruri noi în fiecare zi.  La final, creierul începe să rețină un model de a explora lumea, nu pentru ce e negativ,  ci pentru ce e pozitiv mai întâi.
  • Țineți  un jurnal în care să notați detalii  despre o experiență pozitivă pe care ați avut-o în ultimele 24 de ore.  Permiteți astfel creierului să   trăiască din nou acea experiența.  Exercițiul îți învață creierul că  întotdeauna  comportamentul tău contează.
  • Meditația permite creierului să treacă de ADHD-ul cultural (Attention Deficit Hyperactivity Disorder ) pe care l-am creat punându-l  să facă mai multe sarcini în același timp, punându-l să ia prea multe decizii.  Permite astfel creierului  să se concentreze asupra sarcinii actuale prioritare.
  • Făceți fapte  bune la întâmplare, dar  fapte bune conștiente. De exemplu, când  deschideți căsuțele de e-mail, scrieți un mesaj pozitiv, lăudând sau mulțumind cuiva. Va suna cineva să promoveze un produs sau un serviciu, fiți amabili, mulțumiți că v-a ales.

Făcând aceste activități, antrenând creierul așa cum ne antrenăm corpurile,  putem inversa formula fericirii și a succesului și,  făcând acest lucru, nu doar creăm unde de pozitivitate, creăm o adevărată revoluție.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.