P2P

Un nou fenomen social a apărut. Rețelele prieten-la-prieten asaltează toate industriile datorită mediului online. Este în același timp o sursă nouă de oportunități pentru indivizi și corporații. Pe măsură ce vezi apărând noi relații și interacționări sociale, apar și noi oportunități. În loc să construiești proiecte închise – presupunând ce vor face oamenii în avans – începi să construiești proiecte deschise. Pentru că există un nou set de valori, un nou set de aspecte pe care oamenii le apreciază. Construiești proiectul pentru auto-expresie și colaborare. Începi să construiești proiectul și-l consideri doar ca pe un tipar inițial. Și urmărești utilizatorii, cei ce văd cu adevărat ce se întâmplă, și alcătuiești o rețea de feedback sincer. Si astfel, tiparul inițial se transformă, evoluează în mod natural.

Un gând despre „P2P”

  1. Lucrez cu firme multinationale si am vazut ca pasi pentru un nou proiect de produs sunt ;
    -sondarea in piata
    -analiza tuturor informatiilor primite
    -testarea prototipului pe diverse canale de piata
    -lansarea noului produs
    – analiza informatiilor din piata si corectii la produs
    Astazi nici un nou proict nu apare decat dupa ce a fost realizat studiul de impact pe toate canalele posibile

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.